Пошуковий запит: (<.>A=Проценко У$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Денисенко С. Н. Роль концепту мовної картини світу в антропоцентричній лінгвістичній парадигмі [Електронний ресурс] / С. Н. Денисенко, О. В. Романчук, О. В. Матвіяс, У. М. Проценко // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2010. - Вип. 16. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2010_16_17
|
2. |
Проценко У. Форми та методи психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту у вищих спеціалізованих навчальних закладах України (1930 – 1991 рр. ) [Електронний ресурс] / У. Проценко // Молодь і ринок. - 2014. - № 6. - С. 83-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_6_19 Охарактеризовано основні форми та методи, які систематично використовують у процесі підготовки фахівців з фізичного виховання та спорту викладачами спеціалізованих ВНЗ України у 1930 - 1991 рр. Акцентовано увагу на ефективності проблемних лекцій, науково-методичних і читацьких конференцій, педагогічних тренінгів, ділових і рольових ігор, ситуаційних і пізнавальних завдань. Констатовано, що в зазначений період було розроблено й упроваджено в практичну діяльність проблемні лекції, тематичні спецкурси та спецсемінари, науково-методичні та читацькі конференції, ділові та рольові ігри тощо. Виділено три етапи, на які умовно поділено досліджуваний період: 1940 – 1960-ті рр., кінець 1950 – початок 1960-х рр., 1970 – 1980-ті рр. Викладено методичні та дидактичні аспекти підготовки лекційних та семінарських занять, форми позааудиторної роботи.Охарактеризованы основные формы и методы, которые систематически использовались в процессе подготовки специалистов по физическому воспитанию и спорту преподавателями специализированных ВУЗ Украины в 1930 - 1991 гг. Акцентировано внимание на эффективности проблемных лекций, научно-методических и читательских конференций, педагогических тренингов, деловых и ролевых игр, ситуационных и познавательных задач. Констатировано, что в указанный период были разработаны и внедрены в практическую деятельность проблемные лекции, тематические спецкурсы и спецсеминары, научно-методические и читательские конференции, деловые и ролевые игры и т. д. Выделены три этапа, на которые условно разделен исследуемый период: 1940 – 1960-е гг., конец 1950 – начало 1960-х гг.; 1970 – 1980-е гг. Изложены методические и дидактические аспекты подготовки лекционных и семинарских занятий, формы внеаудиторной работы.Main forms and methods which were systematically used in the process of specialists in physical education and sports training by the teachers of higher educational institutions of Ukraine during the period under analysis are characterized in the article. The accent is made on the effectiveness of problematic lectures, scientific and methodological and reading conferences, pedagogical trainings, business and roleplaying games, situational and cognitive tasks.
|
3. |
Проценко У. М. Фахівець з фізичної культури: сутнісні характеристики [Електронний ресурс] / У. М. Проценко // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 21. - С. 194-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_21_33
|
4. |
Проценко У. М. Становлення системи підготовки кадрів для фізичного виховання та спорту в Україні у другій половині XX століття [Електронний ресурс] / У. М. Проценко // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2013. - Вип. 111. - С. 133-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2013_111_21
|
5. |
Проценко У. М. Система підготовки фахівців з фізичного виховання у вищих спеціалізованих навчальних закладах України (70-91 рр. XX ст.) [Електронний ресурс] / У. М. Проценко // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2013. - Вип. 113. - С. 166-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2013_113_24
|
6. |
Проценко У. Нормативно-правова база підготовки фахівців з фізичного виховання та спорту у спеціалізованих навчальних закладах України (1930 – 1991 рр.) [Електронний ресурс] / У. Проценко // Молодь і ринок. - 2016. - № 2. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_2_18
|
7. |
Проценко У. Суспільно-історичні та економічні умови становлення системи підготовки кадрів фізичного виховання та спорту в Україні у другій половині ХХ століття [Електронний ресурс] / У. Проценко // Молодь і ринок. - 2015. - № 8. - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_8_19
|
8. |
Стифанишин І. М. Комунікативні аспекти іншомовної професійної підготовки фахівців сфери туризму [Електронний ресурс] / І. М. Стифанишин, Н. А. Юрко, У. М. Проценко, О. В. Романчук // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологія. - 2019. - Вип. 6. - С. 200-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2019_6_55
|
9. |
Романчук О. В. Аналіз основних дефініцій професійної підготовки фахівців із фізичного виховання і спорту [Електронний ресурс] / О. В. Романчук, У. М. Проценко // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 11(2). - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_11(2)__7
|
10. |
Ажиппо О. Ю. Історичні аспекти становлення вищої освіти фізкультурного профілю на теренах України (20-70 роки ХХ століття) [Електронний ресурс] / О. Ю. Ажиппо, У. М. Проценко // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 24(1). - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_24(1)__3
|